COLLA OBERTA A TOTHOM!!!!
si us interessa rebre les activitats que organitzem, envieu-me un email

________COSMOCAIXA. ____________

DIUMENGE 6 de FEBRER 2011
Hola a tots!
En Jordi i jo, la Gemma, no hem anat mai al Cosmocaixa. 

No sé que us semblaria anar-hi un dia, potser alguns de vosaltres ja ho teniu molt vist, però també serà una manera de quedar, conversar i que els nens es distreguin. Podem passar el dia allà, dinem, xerrem i fem a les activitats que vulguem.

Podríem  apuntar-nos a carrera cap a la terra, bosc i animals amazònics, toca-toca, click, planeta bombolla, o el que vulgueu.

Podem quedar a l'entrada a les 10,30, potser és una mica d'hora però és el dia que l'entrada és gratuïta, suposo que hi haurà molta gent i per reservar les activitats serà millor. Per dinar cada un que faci el que vulgui, podem portar pícnic o dinar al restaurant.

17 comentaris:

Sònia ha dit...

Hola Gemma,
Nosaltres no hi podem anar. Tenim dinar familiar!
Una abraçada,
Sònia

Sonia N ha dit...

Hola Gemma,
Nosaltres si venim: Sonia,Ferran i Paula (7 anys).
Crec que es millor que canalitzem els missatges a través del blog, per no colapsar els correus personals. A més aquest fantastic blog es la teva iniciativa
Estaria bé saber quants som i qui es queda a dinar per reservar el restaurant.
Una abraçada!

Yolanda C ha dit...

Hola Gemma!
Nosaltres no podem anar al cosmacaixa (Yolanda, Juan i Paula de 5 cinc anys), però ens apuntem a la sortida que es comentava pel dia 27 al Montnegre-Corredor.
Una abraçada!

Gemma ha dit...

El diumenge hem de parlar de com comunicar-nos per no colapsar el correu, per lo del dinar crec que és millor que quan ens trobem, ho parlem i anem a encarregar-ho, per email, jo veig difícil.
fins diumenge!
Gemma

ingrid margalef ha dit...

Hola a tothom, nosaltres si que vindrem però arribarem una miqueta més tard, venim de Cambrils...
Gemma et truco quan estiguem al lloc i així us localitzem.
Ingrid, Albert i Ainara

Unknown ha dit...

Hola Gemma,
Som Olga i Fernando. Nosaltres si el peque gran esta bé,perque està molt refredat, també anirem aquest Diumenge.
Olga

Tere ha dit...

Hola, nosaltres també hi anirem. Si no us trobo et fare una trucada.
Anem amb els dos petits de 3 i 7 anys

salutacions!

Elena Palos ha dit...

Hola Gemma,
Nosaltres també vindrem .Som l'Angel i l'Elena i els nostres fills de 3 i 6anys.
Bona idea la d'arribar d'hora, l'últim cop que vam anar les entrades de les activitats del matí es van exhaurir molt rapidament.

Gemma ha dit...

Estic fent una prova

Anònim ha dit...

Hola Gemma, em sap molt greu que no et trobis bé i que no puguis venir a aquesta trobada.
He estat rumiant la manera per a compartir la informació de l'agenda que vaig enviar, però crec que no és bona idea penjar-la en el blog, ja que seria accesible per qualsevol, no?
Bé, jo també intentaré anar demà al Cosmocaixa a les 10.30 h.
Una abraçada
Etel

Sonia N ha dit...

Podríem quedar on està l'Eintein?
Pel que veig som:
Olga, Tere, Elena, Ingrid, Etel i nosaltres.
Sinò ens localitzem ens truquem.Nosaltres hi serem puntuals!
Sonia

Anònim ha dit...

Hola Gemma

Com et trobes?

Ahir ens ho vàrem passar molt bé (va respondre molta gent a la teva convocatória), van poder veure el planetari que no l'havia vist abans. I el més important de tots els nens s´ho van passar superbe.

A més a més va fer un dia de primavera preciós.

Estem dessitjant apuntar-nos a la següent.

Tere

Sonia N ha dit...

Hola tothom i en especial a l'organitzadora. Espero que estiguis millor. Com diu la Tere, la convocatòria va ser un éxit i els nens ho van passar molt bé. Vàrem estar comentant que hi havia gent interessada en l'excursió a la muntanya, però el 27 de febrer, no els hi va bé, podem propossar una altre data pel març, després del Carnastoltes 13 o 20? Que us sembla?

Sonia N

Anònim ha dit...

Hola nosaltres no vam poder-hi anar, però ens apuntem per la propera.
També ens va bé passat carnestoltes.
Una abraçada

Anònim ha dit...

Hola a tots/es, jo mantindria la sortida del dia 27 - som 7 families de moment - i també faria un altre pel dia 13 (per a mi millor el 13, ja que el 20 no tinc la nena)
Crec que quantes mes activitats millor, som gent diversa, de diversos llocs, amb situacions familiar molt diferents i alguns no coincidirem quasi mai perquè tenim cadencies de cap de setmana diferents en la tinença dels fills.
Jo el que proposo és que cadascú que faci la proposta, l'organitzi una mica, de forma que les activitats no seran mai una càrrega per a ningú, i podem fer-ne moltes.
En fi, que jo sumaria en lloc de restar.
Una abraçada a tots.

Susana Piña ha dit...

Si feu una sortida el 13 de març parlo amb el meu ex pq em deixi estar amb la nena i no crec que em posi gaires problemes... Pq no he pogut anar a cosmocaixa ni podré anar al Montnegre i em fot bastant ja que tinc ganes de coneixer-vos.
Fins aviat, espero ;)

Anònim ha dit...

Em sembla perfecta la proposta d'organitzar un altre trobada pel 13 de març. Potser ara podriem anar cap al Sud ;-)
Tipus: el delta del llobregat (es diu així), el Garraf, zona platges de tarragona,... (jo no conec gaire la zona)
Per la trobada del 27... ja som 12 famílies que ens hem apuntat i estem pensant en fer picnic, passeig i jocs amb les criatures...
Una abraçada
Etel