COLLA OBERTA A TOTHOM!!!!
si us interessa rebre les activitats que organitzem, envieu-me un email

___ ACTIVITATS A L'HORT - ALTAFULLA ___

DIUMENGE 13 DE MARÇ
ANEM A FER DE PAGÈS 
A ALTAFULLA

És una activitat organitzada per l'Etel.

Farem un taller de com fer de pagès, ens divertirem, ens embrutarem les mans amb terra i jo que sé més. aquí teniu l'enllaç per mirar.
S'han de reservar les places, si us plau confirmeu a l'Etel que veniu, (sinó teniu email d'ella, ho envieu al meu). Costa 9€ adults  i nens.

Tenim unes platges precioses molt a la vora, podem anar-hi  a dinar de pícnic i a passar la resta del dia, prepareu les pilotes, les pales  i les galledes, si tenim la sort que el sol brilli.
Com arribar-hi i a quina hora quedem, ja ho concretarem més endavant.

6 comentaris:

Susana Piña ha dit...

No tinc sort... aquest diumenge la Irene esta amb el seu pare i es que em sembla Etel que teniem els caps de setmana canviats tu i jo, oi? bé... miraré a veure si em deixa que estigui amb ella i puc venir que de veritat tinc moltes ganes i pinten tan bé totes les sortides...

olga mas ha dit...

novament el Biel i jo no podrem venir, el Biel esta fora tota la setmana amb els avis a Calonge (es setmana blanca i jo he de treballar), aixi que el finde jo pujare a buscar-lo però no tornem fins diumenge tarda...
Espero a la proxima si poder venir.
Una salutació

Marián Garcia ha dit...

A l'Abril i a mi ens agradaria venir. De moment tenim el cotxe al taller. Si tenim cotxe, anirem.

Un petó.

Sonia N ha dit...

Hola a tothom, nosaltres no podrem venir aquest cop, que ho passeu molt bé. Ens veiem a la propera.
Sonia&Ferran

ingrid ha dit...

ei, ja he vist que finalment s'ha anul·lat, nosaltres no podiem venir. Us adjunto un link amb una proposta: http://www.exploratgn.cat/ca/ezine/route/ruta-en-carro-a-nulles
Fins aviat!!!

Unknown ha dit...

Hola a tothom!
Em sembla molt bé la proposta de la Gemma per el proper cap de setmana al centre de recuperació de anfibis i reptils.
He pensat en un lloc més de cara a la primavera: Sant Miquel de Fai.Té una zona de picnic molt maca i en aquesta época del any estan molt maques les fonts. Bé, es una proposta més. Encara que volía felicitar a la Gemma i l´Etel que se´n surten molt bé amb les seves propostes. Crec que no és gens fàcil trobar tants llocs per nens.